maandag 12 augustus 2013

Eerste week, Noorse week

Welkom op mijn eerste blog! 
Ik hou enorm van lekker eten, eten maken maar ik hou er vooral van om mijn eten delen met mensen die ook van eten houden. Gelukkig woon ik samen met mijn lieve vriend Jonathan en wat andere huisgenootjes die echt van eten kunnen genieten. Vanaf nu kan ik ook lekkere recepten, ideeën maar ook mijn blunders over eten hier kwijt.

Deze week ga ik beginnen met een thema, namelijk 'De Noorse Keuken'. Mijn favoriete aardappels zijn in de aanbieding deze week en dat komt goed uit want die zal ik veel nodig hebben! Ik heb al flink wat ideeën uit Noorwegen gekregen en vandaag ga ik beginnen met een gerecht wat eigenlijk aan het eind van de week van restjes wordt gemaakt. Morgen zal ik het recept en het resultaat posten. Ik ben zelf ook erg benieuwd of er een Noorse kokkin in mij schuilt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten