dinsdag 24 september 2013

Uit Eten: Bierfabriek

Naast koken hou ik er ook erg van als andere mensen lekker eten voor mij maken. Daarom ga ik regelmatig uit eten, meestal in Utrecht of Amsterdam.
Afgelopen vrijdag was het weer zo ver, lekker uit eten samen met mijn vriend. Ik wilde al een hele tijd naar de Bierfabriek in Amsterdam om hun beroemde franse kippetjes en bier te proeven. Voordat je hier gaat eten moet je een paar dingen weten: De kaart is klein, ze hebben één vegetarisch wisselend gerecht, wat borrelhapjes, drie soorten bier en natuurlijk het kippetje. Verder moet je hier niet heen gaan voor een romantisch avondje uit, de muziek staat erg hard en de pindadoppen mag je gewoon op de grond gooien.
Als je hier voorbereidt op bent heb je waarschijnlijk een erg leuke avond!

Toen wij binnen kwamen was het ontzettend druk, alle tafels zaten vol. We moesten nog 5 minuutjes op onze gereserveerde tafel wachten onder het genot van een biertje van het huis. We hadden gehoord dat de service erg slecht zou zijn maar dit was voor ons prima.
Het eten was lekker: Goede frieten, lekkere malse kippetjes en lekkere sausjes erbij. Voor €13,50 zaten onze buikjes goed vol.
Wij hebben elk biertje op de kaart geproefd en konden het er niet helemaal over eens worden welke nou het lekkerst was. De drie biertjes smaken allemaal heel anders en het is leuk om ze allemaal uit te proberen. Twee hiervan worden in de Bierfabriek gebrouwen.

Het was een gezellige avond maar het is geen tent waar je uren lekker blijft na tafelen.



(Bron: Bierfabriek.com)


(Bron: Bierfabriek.com)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten