zondag 15 september 2013

Gember & Taart

Het is weer een tijdje geleden sinds ik wat gepost heb. Druk met school, werk maar ook met het opstarten van een catering! Mijn huisgenootje Liselotte en ik zijn Gember & Taart begonnen. Alles staat nog in de kinderschoenen maar we hebben ons eerste event al gehad: Bewust Balkan. Dit was een Dinerparty bij ons thuis waarbij we voor 30 gasten eten uit de Balkan hebben gekookt. En nee....niet gewoon vlees op de BBQ gooien en klaar, maar veel vegetarisch om te laten zien dat Balkan meer inhoudt dan Fleisch Fleisch Fleisch.
Ook hebben we Gember & Taart gepromoot met onze zelfgemaakt gembertaart! Al het eten viel erg goed in de smaak, bijna alles was op en het was een erg leuke, geslaagde avond die zeker voor herhaling vatbaar is. We hebben al wat leuke thema's in ons hoofd. Heb je ook ideeën, laat het ons zeker weten.

De foto's zijn te vinden op onze Facebook pagina: www.facebook.com/gemberentaartcatering

Komende week ga ik weer flink de keuken in en zal ik vooral stukjes en recepten schrijven over 'Lekkere Lunch om mee te nemen'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten